torsdag 4 februari 2010

Min helg i schema!

Ändrade planer inför imorgon! Denna helgen är fullt med saker att göra!
Morgondagen ser ut såhär:
- Tänkte jag kliva upp i rimlig tid så klockan ringer vid 8!
- Då tänkte jag ta mig en runda med Ozzy. Gå ner till flygsfors och vända eller något :)
- Vid 10.00 ska jag vara hemma hos pappa för att få mina födelsedagspresenter som jag inte fått ännu.
- Klockan 11.30 ska jag möta upp Cärlin och träna en runda :) Får se hur länge det blir men tror inte jag ska träna mer än 45 min när det är första gången på lääääänge!
- Klockan 14- 14.30 ska jag och mamma bege oss ner mot Karlskrona. Där ska vi gå lite i affärer och sedan äta någonstans.
- 19.30 Boddy holly the musical börjar och håller på i 3 h har jag för mig och efter det börjar resan hemåt!
Så vi kommer nog inte vara hemma fören 01.00 eller något :S

Så imorgon blir det i alla fall en heldag utan Mathias och jag kommer verkligen sakna honom. Och jag har sagt till honom att jag är orolig inför morgondagen då jag alltid oroar mig i onödan och tänker tankar som man inte ska tänka!

Lördagen lär jag ta sovmorgon på! :) Härligt! Men ska nog sätta upp tvätt- tid så jag kan tvätta för det behövs verkligen! hehe. Sen på kvällen är det ljusvisning hos Marina. Ska nog samåka med svärmor så jag slipper köra själv ;P hihi! Men kan dock inte handla något men man kan vara gott sällskap! :)

Söndag är det inget bestämt på ännu! Men kan bli jobb eller så blir det en slapp dag helt enkelt! Kanske ska ner till stan och träna då med? Vem vet! hihi!
Jag ska verkligen komma igång med min träning nu! Cärlin du hjälper mig va?! Tvingar mig ner till stan och köra ett pass. Förresten ska vi boka tid till spinning nästa vecka?! :D :D

Idag har jag handlat lite på Jotex! Hade 50% på en valfri vara så jag köpte panelvagnar till vardagsrummet och nya gardiner! :) Hoppas verkligen på att det blir kanonfint! hihi.. Och jag var faktiskt duktig och inte ta det på räkning utan jag ska betala när det kommer till Tempo. Förresten vet någon hur länge ett paket ligger och väntar innan det skickas tillbaka eller vad som händer? Ligger det i två veckor? :)

Nej, nu ska jag dra mig in mot sängen!
kram kram

2 kommentarer:

Carolina sa...

Hej! Tack så mycket :)
Det skulle vi kunna ordna. Ska vi diskutera det över MSN eller något?

Carolina sa...

Done :)