lördag 6 februari 2010

Vilat lite

Usch va trött jag blev efter bloggandet! Jag satte mig och kollade på tv sen kom Mathias hem med en cibatta (stavning?!) till mig och jag tryckte i mig den då jag inte ätit så mycket! Efter det blev jag kanon trött! Gick in i sängen och läste en halvtimme i min nya härliga hund tidning och sedan somnade jag en timme!

Nu har jag fixat i ordning mig och min svärmor ringde precis och sa att vi åker neråt staden till Marina och hennes ljusvisning! :D Kanon!

Hörs ikväll!

kram kram

2 kommentarer:

Carolina sa...

Hej! Såg att du var med och tävlade hos Cheeky om en canvas-tavla från Önskefoto, tänkte bara tipsa om att nu finns samma möjlighet hos mig - så kika gärna in och delta om du vill. :-) Ha en fortsatt fin lördagskväll! Hälsningar Carolina

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid sa...

Hoppas ni hade trevligt =)