tisdag 16 februari 2010

Vila i frid!

Hej å hå!
Idag vaknade både jag och Mathias innan klockan åtta (!?)
Helt underbart!
Vi åt frukost och jag satte mig här och läste lite och sedan gick vi över till svärföräldrarna för att hämta bensinpengarna vi skulle få för att vi hämtade Micke vid stationen :)
Så nu ska jag handla dass papper då vi äger två rullar här hemma till nästa vecka :S
Så måste jag köpa Ozzy mat med då hans burkmat nästan är slut. Räcker nog att köpa en men jag tror jag köper två för att vara på säkra sidan :)
Jag har idag haft mejl- kontakt med min lärare och de ska försöka fixa csn- problemen så jag får pengar den 25! YEAH! Hoppas på det för då kanske jag har råd att inhandla en ny soffa så vi kan möblera om och sen kanske jag kan delbetala en dator? :) Vi får se. Allt kanske inte går på en gång men lite i alla fall!
Men egentligen vill jag ju flytta innan vi köper nya möbler men en soffa behöver vi. Och flytta kan vi inte göra fören Mathias har jobb och det lär ju aldrig hända (FAAAAAN)!
Jag har med insett att jag inte ska ha något ljusparty den 6 mars då jag redan ska på tre ljuspartyn. Ett den 28 Feb, 12 Mars och sedan ett till men minns inte vilket datum än!

Idag fick jag reda på en tragisk nyhet : / En avlägsen släkting dog förra veckan! Jag har träffat henne ett fåtal gånger men det är ändå en i släkten! Vila i frid!

Om en timme ska jag iväg och träna, ska försöka träna upp mina axlar och rygg. Har lite ont idag men inte så farligt men får ändå ta det lugnt på träningen! :)
Känns som att jag har minskat mitt mått runt mina lår och det känns så fruktansvärt bra! Snart kan jag nog ha mina jeans igen som jag inte kunnat ha på typ 5 månader känns det som! :P
Nu ska jag dona lite innan jag ska iväg!
kram kram

3 kommentarer:

Sofie sa...

Hallå Emma
Jag har aboslut Inte nåt emot dej.När jag skrivit om fjortis tex i min blogg har jag menat Frida du vet Mickes kompis det för hon aldrig kan låta mej vara men sen förstod jag att du tog illa Upp och trodde jag mena dej men så var faktiskt inte fallet men orka inte just då förklara mej har vart en otroligt jobbig tid för mej å micke som du säkert förstår! den jag skrev om igår var också Frida för micke berättar att hon läser min blogg å gottar sig i d jag skriver .Vi har väl bara vart ovaänner en gång å d va ju d med brevlådan men d skrattar jag åt i dagsläget och så säkert även du :)Jag Önskar dej allt gott i framtiden Å hoppas det löser sig med valpköp,pengar å lägenhet även om micke å ja var lite avis på er lägenhet :D ha en bra dag kram Sofie

Sofie sa...

jag Önskar d löser sig för er vet att trasslig ekonomi kan göra en gALEN MEN efter regn kommer solsken vet du :)

cecilia sa...

Hej.
Var gärna med och tävla i min blogg. Har precis startat en ny tävling där du kan vinna ett presentkort på 300:-
Puss & kram
Förlåt om du tycker det här är en sån där spamkommentar :)