tisdag 23 februari 2010

Överlycklig!

Hejsan!
Idag blev det jobb mellan 7-16! När jag vaknade idag hade jag magont som vanligt, men gick över efter ett par timmars arbete ;P
Jag har också pratat med folk på jobbet om hur de ser på min situation!
Och jag har kommit fram till ett beslut!
Från och med imorgon ska jag sluta plugga, eftersom jag ändå inte pluggar och så tar jag upp pluggandet till hösten igen då jag förhoppningsvis känner mig mer taggad!
Jag har också pratat med min chef om detta och hon blev överlycklig och jag nämnde om alla extra turer som de sätter in nya vikarie på. En av vikarierna ska gå på vik snart och då ska jag få hennes turer :D Jag är överlycklig!

Jag har också pratat med Csn och jag ska få pengar av dem! Jag blev verkligen överlycklig för jag hade trott att jag inte skulle få det eftersom det var krabb med det! Men i slutet av veckan får jag ringa och säga att jag inte ska ha mer utbetalt!
Men nästa månad blir väldigt knapert med pengar eftersom jag inte jobbat så mycket denna månaden, men det får vi helt enkelt ta! Och hoppas på att Mathias hittar något! Det är ett måste nu när jag slutar studierna då vi säkert kommer få mindre pengar men vad ska man göra när man inte vill eller orkar längre?

Nu tänkte jag försöka mig på photoshop igen och se hur det går!
Önska mig lycka till!
Kram kram


3 kommentarer:

Sandra sa...

sv: härligt =D.
jag är superförkyld!

vad gör du då? =)

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid sa...

Tack för dina fina kommentarer.
Ja jätte skönt att barnen tog det så bra, hoppas det håller i sig.

Skönt att du kommit fram till hur du vill göra med pluggandet/jobbet, måste kännas toppen =)
Lycka till. Kram

Sofie sa...

Grattis :)) Hoppas du får Jobba mer & Mer :))