fredag 12 februari 2010

Starta en ny blogg?!

God morgon!
Eller för mig var morgonen tidig! Jag vaknade själv vid halv åtta och har varit uppe sen dess och har tittat på vakna med the voice! Har aldrig tyckt om det och det beror på den ena killen som stör mig så otroligt mycket! Men visst, man får ju reda på saker man inte visste som att Alexander Mcqueen har tagit livet av sig. Inte för att jag ens vet vem det är, men lite uppdaterad har man blivit! 

Just nu sitter jag och väntar på att Mathias ska vakna och att hans kompis ringer och säger att de ska börja med min bil så jag äntligen kan köra den. Visst jag kan köra den nu MEN det är så otroligt svårt att hitta växlarna efter de varit där och plockat isär. Så det får de fixa till innan jag beger mig in till staden. De ska också byta avgassystem så istället för att bilen låter "blup blup" så kommer den låta bättre sen :P höhö!
Den ska ju inte dåna heller men jag hatar när den låter "blup blup".
Kanske svårt att förklara men de som känner mig kanske förstår? Inte det nehe! :P

Jag har funderat på att starta en till blogg, fråga mig inte varför men jag vill ha något nytt, alltså jag ska ju ha kvar denna, byta design till något vår inspirerat och sedan ha en till men vad ska man ha på den?
Jag blev sugen när jag läser alla andra bloggar, för en del har en "tävlings blogg", en annan har "livshistorier" eller "gästbloggare". Men vad ska jag ha? Tips någon? :S
Jag vill ju inte härma någon utan jag vill ha något eget men sen är jag så fruktansvärt dålig på att komma på idéer så hjälp mig någon!

Nu ska jag läsa på mina favorit bloggar! :)
kram kram

Inga kommentarer: