fredag 12 februari 2010

Det blev träning!

Vid halv ett idag blev bilen klar! Och då får jag ner till stan för att träffa Carro och träna!
Gud så skönt det var, nu är man helt matt i kroppen, har faktiskt inte ens tagit av mig träningskläderna och gått in i duschen ännu ;P höhö!
Innan jag träffade henne så åkte jag runt min moster för att lämna hennes ljus!
Nu står bara mormors och Marinas ljus här hemma :P
Funderar på om man ska åka upp till mormor någon dag nu i helgen?
Nu i helgen blir det jobb på både lördag och söndag mellan 7-16 :) Kanon!
Men då hoppas jag lite på en ledig måndag för två 7- 16 turer är rätt jobbiga efter varandra i alla fall om Mathias inte är hemma för då sover jag så dåligt : /

Ikväll ska Mathias till en kompis, jag kan väl vara snäll att köra dit honom men hämta tänker jag inte göra för jag och Ozzy ska ha myskväll med godis :) Jag skippar imorgon och tar det idag istället för är hemskt godis sugen och imorgon lär jag inte mysa för då är jag så trött så jag somnar nog rätt tidigt (förhoppningsvis)!
Ikväll blir det let´s dance och solsidan heter det programmet efter va? :S
Men ska nu först gå in på tv play och titta på förra veckans avsnitt då jag var i Karlskrona och missade det!

Någon som kan hjälpa mig med att komma på en bra sak jag kan ha på min andra blogg som jag tänkt starta som jag skrev om längst ner i detta inlägget? NÅGOT TIPS?!

Nu ska jag gå in på någon res- sida för är så grymt sugen på att ut och resa!
kram kram

1 kommentar:

Sandra sa...

sv: hoppas att du hittar någon som kan hjälpa dig =).
hade du haft på Blogg.se så hade jag mer än gärna hjälpt dig =)

KRAM