söndag 14 februari 2010

Mys kväll på alla hjärtans dag!

Gick precis in på Julias blogg och såg att om man länkar till tidningskungen.se i sin blogg så får man en gratis tidningsprenumeration på ett värde mellan 120 och 450 kronor.
När man länkat så får man en prenumerations kod.
Om detta stämmer så blir jag kalas glad! :)
Vill prenumerera men annat kommer alltid före!

Nu sitter jag och väntar på att Wallander ska börja igen! Hade faktiskt inte sett denna wallander, en av få! :P
Är riktigt trött nu. Sov bara i typ 3 timmar inatt och klev upp vid kvart över sex för att åka till jobbet!
Men dagen har varit bra, bara att nu börjar tröttheten komma ikapp mig!
Har hunnit läsa lite i min bok som jag fick låna utav Marina igår när hon var här! Jag har läst ett par sidor och tycker redan om den :) Hoppas att den är bra igenom hela! Men enligt Marina så är de det! Och lite "sexiga" ;D

Ikväll har jag och min älskling myst! Han har lagat mat, det blev kött, ris och champinjon sås :) Riktigt gott var det! Och nu har vi tryckt i oss lite popcorn! Känns som att jag kanske ska ta och träna imorgon om min axel känns bättre för nu gör den lite ont :S Vet inte om jag lyfte fel idag på jobbet! Känns lite som det men hoppas att det inte är något allvarligt!

Nu ska jag återgå till myset!
Ska bara önska Grattis till Jennie som vann en tävling hos Nikita!

Kram kram och God natt!


Inga kommentarer: