onsdag 24 februari 2010

Ny design!

Hej!
Idag har jag inte kunnat skriva ett inlägg pga blogspot :S Vet inte varför!
Men nu är det i alla fall fixat så jag kan skriva!
Idag har jag varit i skolan en runda och ska fundera ordentligt till nästa vecka om hur jag ska göra med skolan (har redan bestämt mig men i alla fall).
Efter det var det tänkt att jag skulle träna men orkade inte, kände verkligen ingen ork.

När jag kom hem fick jag reda på att min gammel mormor ligger på sjukhuset :/
Hon är inte jätte krasslig men hon ska överleva till den dagen jag får barn! Hon ska träffa mitt barn!
Och efter jag sansat mig lite så tog jag tag i bloggen men det gick åt skogen!
Men jag bad Jenny! Och här ser ni resultatet :D Eller hur längtar man till sommaren!?
Jag gör det i alla fall och jag verkligen ÄLSKAR min design! Tack så otroligt mycket Jennie för min underbart fina design!

Jag har också hunnit med att åka till Orrefors och gått en runda och tränat med Ozzy :) Gick rätt så bra faktiskt! Men kunde gått bättre om man säger så :P
Men övning ger färdighet! :D

Nu ska jag in i duschen innan läggdags och imorgon står handling på listan!
Så ska in till stan så vi är där vid 8- halv 9 på morgonen så man slipper allt folk :)

Ha det bra!
Kram kram

Inga kommentarer: