lördag 27 februari 2010

Jobb idag!

Idag blir det jobb för min del! 
Och det gillar jag!
Igår kväll hamnade jag på en fest i Flygsfors! Ganska trevligt ska jag säga :) Vet inte när vi var därifrån, runt tre inatt tror jag?!
Men ändå var man uppe vid 10 rycket! :) Härligt!


Idag blir det då som sagt jobb mellan 16- 22! Ska bli skoj, har inte jobbat på ett par dagar nu!
Har också räknat ut hur mycket lön jag får nästa vecka och den var ganska bra i alla fall!
Hade gissat på 4000 men blev ett par tusenlappar mer men räcker då inte till alla räkningar och mat men det är bättre än 4000 eller ingenting alls! Så nu i Mars hoppas jag på mycket jobb så vi kan ha en bra månad utan studier! Och jag hoppas verkligen att det Mathias har på G går igenom!
JAG HOPPAS VERKLIGEN SÅ INNERLIGT MYCKET!

Nu är jag sjukt sugen på hundvalp! Det blir ju till hösten men jag längtar så j*vla mycket! Till och med Mathias har börjat prata lite om det, så jag hoppas att det blir valpar på tiken så jag kan få min lille valp :) Och jag hoppas verkligen då att Mathias har ett arbete så vi kan flytta till hus för både vår och "hundarnas" skull :)

Förresten glömde skriva igår att min älskade pojkvän köpte rosor till mig igår! :) Helt utan anledning!
Gulliga du ^^,
Fick förresten också mitt första uppdrag av buzzador men tackade Nej då det var ifall man var med barn och det är ju inte jag : /
Så då kunde jag inte tacka ja, tyvärr!

Nu ska jag skriva lite på Ciao.se så man tjänar lite pengar ;P hihi!
Kram kram

Inga kommentarer: